Kako lahko muzejska tla poudarijo umetnost

Muzeji so absolutno čudoviti kraji z raznimi umetninami in čudovitimi starinami. Mnoga muzejska tla imajo visok sijaj, kar pomeni, da so zelo odsevna, in tako še dodatno prispevajo k izkušnji obiska muzeja. Mnogi muzeji so se spremenili; danes predvsem poskušajo privabiti mlajšo generacijo in tako posledično pri načrtovanju notranje opreme uporabljajo žive barve, ki privabijo pozornost. Danes so muzejska tla lahko celo »hodgepodge« sijajne barve.

Muzejski oblikovalci nato poskušajo videti kako fleksibilen bo kakovostni laminat. Potem ko se pričakuje, da si bo več tisoč ljudi ogledalo eksponate muzeja, se morajo izbrati takšna tla, ki bodo »sposobna« obvladovati tako vrsto prometa. Poleg tega so mnogi muzeji urejeni tako, da je določena smer ogleda, s čimer se zagotovi, da bo mogoče videti vse eksponate. Takšna pot oziroma smer ogleda pogosto ustvari vidne vzorce obrabe tal, če ni izbran pravi tip tal.

Muzeji si želi takšnega interierja, ki predstavlja samo esenco muzeja – ta esenca je lahko razburljiva, prefinjena, ekološka. Muzejska tla skušajo preusmeriti pozornost na eksponate, v drugih primerih pa mora predstavljati le podlago za uživanje v sproščenem ogledovanju umetnin. Na nek način si muzejska nadstropja ne smejo nasprotovati v tem, kaj naj bi muzej prikazoval. Muzejski oblikovalci pri izbiri upoštevajo vse o muzejskih tleh, predvsem pa vedo, da je estetska nota nepogrešljiva.

Pri opremljanju muzeja se pogosto gleda tudi na trajnost različnih izdelkov za tla. Morda se opremljevalci muzejev celo zanimajo za pridobitev certifikata LEED. LEED je certifikat o ocenjevanju ekološke usmerjenosti zgradbe, ki je namenjen za področje energetike in okoljskega oblikovanja.

Do zdaj je vse te zahteve za primerna muzejska tla, mogoče najti v silikalnih muzejskih tleh. Silikal prihaja v velikem številu zelo privlačnih barv in stilov. Prav tako obstaja celo možnost izoblikovanja abstraktnih vzorcev za tla ali celo vdelati logotip ali karkoli drugega, neposredno v tla. Kar zadeva lastnosti zmogljivosti, nič ne traja dlje kot Silikal – v večini primerov naj bi presegel celo zgradbo, v katero je nameščen. Silikal je okolju varen in v resnici je Silikal povsem »zelen«, in tako posledično raba tega materiala omogoči muzejem pridobitev certifikata LEED.
Muzejski podi: umetnost na vseh površinah
Včasih umetniško delo ni obešeno na steno, temveč je postavljeno na tla. V umetniškem centru LaGrange vedno ustvarjamo in razstavljamo, a to, kar je pod nogami, je samo po sebi tudi umetniško delo.

Muzejske talne obloge

Center za ustvarjalno učenje umetnosti LaGrange se nahaja v mestu LaGrange v Gruziji in je zasnovan tako, da služi potrebam skupnosti z zagovarjanjem umetnostne vzgoje in ozaveščanja. Muzejska tla so prilagojena umetniškim potrebam muzeja ter dovolj trpežna, da prenesejo stalno obrabo; od barve do hrane. Vrhunski vinilska tla Parterre so bila idealen odgovor za njihove potrebe oblikovanja. Muzej umetnosti Lagrange je izbral HardCore: Grid Teotihuacan za glavno površino tal in je obkrožen z InGrained: Lancaster Natural.

To so vsestranska tla, ki so nudijo vrhunski videz galerijske nastavitve, ki resnično ustreza ciljem za večnamensko sobo in se predvsem lahko čistijo.
Vrhunska vinilska tla Parterre imajo težko, trajno obrobno plast, ki zagotavlja, da bodo tla ohranila svoj design nedotaknjen v prihodnjih letih. S pravilnim vzdrževanjem in nego teh Parterrejevih tal si ki zagotavimo dolgotrajno in trajno rešitev za prostore, ki jih prehodi več tisoč ljudi in jih je treba enostavno čistiti.
Zasnova tal je tista, zaradi česar Parterre izstopa iz množice drugih proizvajalcev vinilnih tal, ker je edinstven in vsaka tla kot taka predstavljajo umetniško delo. Čeprav je bil glavni cilj tega talnega obloga zagotoviti površino, ki je trpežna in enostavna za čiščenje, je umetniški muzej LaGrange dobil končni izdelek, ki je sam po sebi resnično umetniško delo, ki bo ohranjal svoj sijaj še mnoga leta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *