Klicni center išče novega uslužbenca

Na spletni strani zavoda za zaposlovanje sem videla, da klicni center ponuja novo delovno mesto kar trem delavcem. Piše, da je delo v podjetju magnet d.o.o v Brežicah. Glede na to, da sem trenutno brez službe, napišem prošnjo skoraj na vsa prosta delovna mesta, kjer mislim, da imam nekaj možnosti za zaposlitev.

Delo se sliši zanimivo. Podjetja ne poznam, zato bom malo pogledala po spletu in pridobila nekaj informacij. Vem pa, kaj je klicni center in kakšno delo se tam opravlja. Če povem po pravici, je klicni center daleč od moje sanjske službe. Sem že bila na razgovoru pri par podjetjih, pri enem sem celo nekaj časa delala, vendar ni bilo to to. V klicni center je klicalo toliko nezadovoljnih strank, ki so se dobesedno zadirale na nas uslužbence. Nekaj mesece sem zdržala, potem je pa ta pritisk tako zelo vplival name, da nisem več zdržala.

Pri tem podjetju piše, da je klicni center za prodajo. Ker ne bi rada izgubljala dodatnega časa, sem kar poklicala na telefonsko številko, ki je bila objavljena in povprašala, kaj je pravzaprav to delo.

Gospodična na drugi strani slušalke je bila zelo prijazna. Povedala mi je, da je to novo podjetje, zato iščejo za začetek 3 osebe, ki bodo klicale po seznamu nove stranke. Tem strankam se bodo potem ponujali njihovi izdelki. Sezname nam bodo priskrbeli v podjetju. Na začetku bo za klicni center potekalo uvajanje, kjer nas bodo naučili pravilne komunikacije in kako pravilno izpeljati pogovor. Lepo sem se ji zahvalila in odložila telefon.

Po tehtnem razmisleku me je delo kar malo minilo. Gospodična je povedala, da za klicni center izberejo vnaprej določene stranke. To pomeni, da bom neznanim osebam, morala predstaviti izdelek in jih prepričevati v nakup. Ne sliši se ravno obetavno. Verjetno bo veliko nezadovoljnih oseb na drugi strani slušalke, če samo pomislim kako je meni, ko vidim na telefonu številko za klicni center kakšne zavarovalnice. Prošnjo bom vseeno poslala, vendar nisem prepričana, da bom v primeru izbora, delo tudi sprejela.