Zunanji klicni center – ključni razlogi, zakaj sodelovati z njim

Za sodelovanje z zunanjim klicnim centrom se je v današnjem času zagotovo dobro odločiti. Omogoča namreč številne prednosti. Največje pa so zagotovo cenovna učinkovitost, časovna pa tudi kadrovska prilagodljivost, povečanje zadovoljstva strank, ne nazadnje tudi precej boljša uporabniška izkušnja.

In kdaj se podjetja najpogosteje odločajo za klicni center oziroma za najem tovrstne storitve? Tedaj, kadar se znajdejo na točki, ko zaradi pomanjkanja kadrovskih ali tehničnih virov razmišljajo o sodelovanju s katerim od zunanjih podjetij. V tem primeru gre seveda za izjemno strateško odločitev, ki je povezana tudi s stroški. Pogosto pa je klicni center nujna storitev za učinkovito doseganje postavljenih prodajnih ciljev ter za izboljšanje kakovosti odnosov s strankami.

 

Klicatelj ne sme opaziti razlike med zunanjim izvajalcem in podjetjem, ki zunanjega izvajalca najame

Sicer pa je ključnega pomena, da podjetja, ki se odločijo za storitev klicni center, želijo, da klicatelj v nobenem primeru ne bi opazil razlike med njimi in zunanjimi izvajalci. Seveda ob vsem tem pričakujejo vrhunsko opravljeno storitev. Nekateri klicni centri ponujajo le splošne informacije ali tehnično podporo. Po drugi strani pa lahko sodobni klicni center ponuja tudi izvajanje tržnih raziskav, sprejemanje naročil, ne nazadnje še izvedbo prodajnih aktivnosti.

 

Ponudba obsežnega nabora storitev

Torej klicni center lahko najemniku oziroma svojemu naročniku ponudi zelo obsežen nabor storitev. To pa vsekakor zahteva poleg vrhunske sodobne opreme tudi izobražen ter visoko usposobljen kader. Ta mora temeljiti na skrbno izbranih posameznikih, ki imajo napredne komunikacijske veščine. Pomembno je tudi vodstvo z dolgoletnimi izkušnjami.

 

Stroški najemna za klicni center

Če torej želimo poznati stroške najema za klicni center, moramo zelo natančno poznati stroške dejavnosti v lastni izvedbi. Pri tem imamo v mislih strošek operaterjev, nadzornikov ter vodstva kot tudi prostora, programske opreme in telekomunikacij.

Z najemom kontaktnega oziroma klicnega centra se tako številna podjetja izognejo neredko zelo visokim stroškom vzdrževanja lastnega kontaktnega centra, prav tako se izognejo tudi stroškom programske in strojne opreme oziroma vlaganju v opremo. Seveda tudi strošku za usposabljanje zaposlenih za tovrstno storitev.